ZAHRAIN DEDAHKAN ANWAR YANG SEBENAR

  • WANGSA MAJU 19 MAC 2010 (JUMAAT)
  • Pendedahan Zahrain Mohamed Hashim Ahli Parlimen Bayan Baru tentang 'grand design' Anwar Ibrahim untuk menawan Putrajaya sebenarnya mendedahkan lebih dalam dari itu. Apa yang saya maksudkan ialah ia mendedahkan personaliti Anwar yang sebenar. Anwar Ibrahim adalah satu insan yang mempunyai dual personaliti.
  • Di satu sudut ia dianggap sebagai pemimpin tersohor pakatan pembangkang yang merupakan 'prime minister in waiting' di tunggu-tunggukan oleh penyokongnya manakala di satu sudut ia dipotraykan sebagai seorang individu yang pandai bersandiwara. Sandiwaranya telah membuatkan banyak orang terbuai dan kagum dengannya.
  • Hakikatnya sandiwara Anwar tidak bertahan lama. Satu persatu orang-orang yang rapat dengannya telah mendedahkan Anwar yang sebenarnya. Mereka telah bosan dengan sandiwara Anwar yang kian lama dan kian semakin bercelaru. Kini satu Malaysia sudah dengar siapa Anwar yang sebenar. Saya percaya apa yang didedahkan oleh YB Zahrain di Parlimen baru-baru ini hanya merupakan mukadimmahnya. Banyak lagi yang akan didedahkan selepas ini dan gelombang ini akan berterusan dan pendedahan demi pendedahan dari kalangan bekas pemimpin-pemimpin PKR akan dapat disaksikan.Tunggulah!